Lábtorna, csak napi 5 perc a lúdtalp ellen

A lábtorna nagyon hasznos gyermekkorban, minden korosztály számára. Mivel a lábfej izmainak rendszeres és hatékony átmozgatása segíti a gyerekeket abban, hogy egészségesen fejlődjön a lábuk. Ezzel a testtartásra, mindennapi mozgásra is hatással vagyunk. Hiszen a megfelelően tartott, megfelelően mozduló-működő lábfej a test tökéletes alátámasztása. A lúdtalp és bokasüllyedés, valamint a többi lábprobléma megelőzését is segíti a rendszeres torna. Hogy milyen gyakorlatokat végezzünk?

Például vegyünk egy labdát. Először görgesse végig a talpán a kicsi, akár állva, akár ülve, ide-oda.  A következő labdás gyakorlat lehet az, hogy leül egy székre, és a két lábával, a talpa belső élével kell felemelnie majd letennie a labdát. Ezt a gyakorlatot is többször meg lehet ismételni. Majd a labdákat egymásnak adogathatjuk, így lábbal, oda-vissza. A következő játék során papírgalacsinokat, vagy apró tárgyakat kell szétszórnunk, és lábbal, talppal kell felszedegetni őket. Ezzel alaposan átmozgatjuk a sok kicsi izmot, amely a lábfejet alkotja. Végül zárófeladatként egy-egy kört lehet menni a szobában teletalpon, lábujjhegyen, külső lábélen majd belső lábélen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük